класифікація устаткування для послуг з організації дозвілля у зрг

•27.Устаткування для послуг оздоровчого комплексу спортивних видів розваг. •28.Устаткування для послуг з організації дозвілля(ігорне устаткування,актраціони). << < < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Стр 12 из 12 12. 28.Устаткування для послуг з організації дозвілля(ігорне устаткування,актраціони). Організація відпочинку, дозвілля і розваг передбачає залучення як місцевих жителів різних соціальних груп так і подорожуючих "приїжджих гостей" до участі у різноманітних мистецько-розважальних етнографічних культурно-історичних театралізованих заходах. << < < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Стр 12 из 12 12.


Організація дозвілля в закладах ресторанного господарства включає музичне обслуговування, спортивні ігрові види розваг, ігри з грошовим виграшем та розважальні шоу-програми. Перше місце при організації дозвілля у ресторані займає музичне обслуговування, яке можна поділити на такі види: 1. "Жива" музика: з використанням класичного фортепіано, струнного оркестру, джазу, музики лаунж у виконанні ді-джея. 2. Використання музичних автоматів, відео- та аудіоапаратури. "Жива" музика, як правило, використовується у закладах високого класу. Для цього до ресторану запрошують професій.


· склад приміщень для здійснення процесу обслуговування (з організації споживання продукції і послуг, з реалізації кулінарної продукції, з організації дозвілля, з надання інформаційно-консультативних, інших послуг); · модель процесу обслуговування; · кількість обслуговуючого персоналу; · обґрунтувати способи подавання страв. · кількість та номенклатуру меблів, торговельно-технологічного устаткування для забезпечення процесу обслуговування (місткість, форма, розстановка .); · номенклатура предметів для індивідуального та групового сервірування . > Надання послуг з організації дозвілля. § торговельна зала; § приміщення організації дозвілля. § ігрові автомати; § більярдні стол; § тощо. § адмініс-тратор; § споживач.


- послуги з організації дозвілля; - інформаційно-консультативні послуги; - інші послуги. Послуги харчування — це послуги з виготовлення кулінарної продукції, її реалізації та організації споживання відповідно до типу і класу закладу. Послуги з реалізації продукції власного виробництва і закуплених товарів та послуги з організації споживання є двома складовими поняття організація обслуговування. Послуги з виготовлення кулінарної продукції і кондитерських виробів у закладах ресторанного господарства включають: - виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів на замовлення споживачів, у тому числі у складному виконанні та з додатковим оформленням; - виготовлення страв із сировини замовника


Класифікація” установлено класифікацію закладів ресторанного господарства, загальні вимоги до підприємств різних типів і класів. Класифікація закладів ресторанного господарства здійснюється за такими ознаками: · за типом закладу . Розрізняють нічні клуби з послугами дозвілля: кабаре, більярд, диско тощо. Різновидом бару або ресторану є пивний зал, де продають і організовують споживання широкого асортименту пива з супутньою продукцією. ü Їдальня-роздавальня - різновид їдальні без кухні, оснащеної устаткуванням для підігріву їжі, де реалізовують для споживання на місці страви і кулінарну продукцію, що доставляються з інших об'єктів ресторанного господарства.


Класифікація" дане визначення цьому поняттю: майдан харчування - це комплекс закладів ресторанного господарства, що мають загальний торговельний зал. 5. За сезонністю розрізняють постійно діючі заклади ресторанного господарства, що працюють цілий рік, та сезонні, що працюють у весняно-літній період. Заклади ресторанного господарства можуть бути стаціонарними та пересувними - автоїдальні, автобуфети, вагони-ресторани тощо. - закритий заклад ресторанного господарства, продукцію та послуги вякому може одержати певний контингент споживачів за місцем роботи, служби чи навчання (харчування особистого складу збройних сил, на підприємствах, будівництві, установах, у навчальних закладах)


Особливості організації обслуговування споживачів у ЗРГ відкритої мережі. План: 1. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства відкритої мережі. 2.Основні правила обслуговування гостей у закладах ресторанного господарства. 3. Подача буфетної продукції. з організації дозвілля. У першу групу ввійшли такі: - організація обслуговування святкових та ділових зустрічей за мережами ресторану (кейтерингові послуги)


Значення організації дозвілля. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля гостей на підприємстві готельного господарства. Аналіз ефективності запропонованих методів покращення послуг дозвілля на підприємстві готельного господарства. 3.2 Ефективність запропонованих методів покращення послуг послуг дозвілля на підприємстві готельного господарства ”Либідь”. ВИСНОВКИ.


Організацію дозвілля можна поділити на такі групи: музичне обслуговування, спортивні ігрові види розваг, ігри з грошовим виграшем. Перше місце при організації дозвілля у ресторані займає музичне обслуговування, яке можна поділити на такі види: • Жива музика: з використанням класичного фортепіано, струнного оркестру, джазу, музики лаунж у виконанні ді-джея; • Використання музичних автоматів, відео- та аудіоапаратури. 3. Якість музичного обслуговування залежить від професійного рівня виконавців, а музичний репертуар – від концепції створення закладу. • У клубах організація гри в більярд є основною послугою, а послуги ресторану і бару.


Мета: засвоїти класифікацію устаткуванням для плавальних басейнів, призначенням принципи підбору. Завдання: 1. Під час підготовки до заняття студент повинен: 1. 1. опрацювати рекомендовану літературу з питань: 1.1.1.Складові басейного комплексу. 1.1.2.Види басейнів. Практична робота №35. Устаткування для послуг оздоровчого комплексу, спортивних розваг, з організації дозвілля у закладах готельно-ресторанного господарства. Устаткування саун, тренажерних залів, соляріїв, масажних, спортивних залів. Класифікація, принцип дії, основні технічні характеристики та правила експлуатації. Ігрове, паркове, атракціонне устаткування.Основні характеристики та правила експлуатації.


Ресторанне господарство (РГ) – це вид економічної діяльності суб'єктів господарської діяльності щодо надання послуг для задоволення потреб споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього. Заклад ресторанного господарства (ЗРГ) – це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) доготовляє, продає та організовує споживання продукції власного виробництва й закупних товарів, а також надає послуги з організації дозвілля споживачів. 4.4 Класифікація закладів ресторанного господарства. 4.5 Підходи до класифікації закладів ресторанного господарства в різних країнах світу. 25.


ЗРГ повинні мати, відповідно до типу і класу, виробничі і торговельні та побутові приміщення , устаткування інвентар, інструменти, посуд, білизну для приготування та реалізації їжі. Кількість та професійно-кваліфікаційний склад працівників виробництва та обслуговуючого персоналу має забезпечувати виконання вимог згідно з типом і класом закладу. Більш повний перелік вимог відносно типів і класів подано у ДСТУ2004. Класифікація З.Р.Г. План. 1. Поняття про З.Р.Г. - послуги з організації дозвілля. - організаційно-консультативні послуги. Тип закладу визначається за сукупністю загальних характерних ознак


Раціональне розміщення ЗРГ мають велике значення у забезпеченні населення харчуванням за місцем проживання, роботи, навчання. Розвиток загальнодоступної мережі підприємств ресторанного господарства, що обслуговує населення, здійснюється з урахуванням площі міста, торгової мережі, що склалася, та інших особливостей. У житловій зоні міста загальнодоступні підприємства ресторанного господарства розміщують рівномірно у межах пішохідної доступності з урахуванням зупинок громадського транспорту і направлення пішохідних потоків. Підприємства міського значення розміщуються з урахуванням транспортної д.


Класифікація». Ресторан – це заклад ресторанного господарства з різноманітним асортиментом продукції власного виробництва і закупних товарів, високим рівнем обслуговування та комфорту в поєднанні з організацією відпочинку і дозвілля споживачів. За часом обслуговування ресторани поділяються на заклади швидкого обслуговування і звичайні; за методами обслуговування – з обслуговуванням офіціантами і самообслуговуванням.


Основна послуга закладів ресторанного господарства - послуга харчування - складається з послуг виготовлення кулінарної продукції та створення умов для її реалізації і споживання відповідно до типу і класу закладу. За видами виділяють: - послуга харчування ресторану . Послуги з організації дозвілля включають: o організацію музичного обслуговування; o організацію проведення концертів, програм вар'єте та ін.


У галузі РГ комплекс послуг та номенклатура додаткових є стандартизованими. При встановленні національної Д. При встановленні національної (ДСТУ 4281) класифікації закладів РГ також запропоновано номенклатуру додаткових послуг, відповідно до основних типів – ресторан, бар, кафе, кафетерій, закусочна, їдальня, буфет (табл. 1.7.1.) Таблиця 1.7.1. Номенклатура додаткових послуг , які надають ЗРГ. №. Додаткові послуги.


Послугами ресторанного господарства користуються не лише для того, щоб задовольнити фізіологічну потребу в їжі. Відвідувачів в ресторани привертає можливість цікаво провести дозвілля, поспілкуватись у витонченій атмосфері. Такою її робить продуманий дизайн ресторану, гарно сервіровані столи, прикрашені квітами та свічками, зі смаком оздоблені страви, шанобливість і увага з боку обслуговуючого персоналу. Великий психологічний вплив робить на людину музика.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сибирская мышка маша бабко торрент

шпаргалка ртп 2021 с ответами

трансформатор тп 202 1 схема