зімой м багдановіч урок у 5 класе

План-конспект урока в 5 классе Урок-майстэрня “ПАДАРОЖЖА Ў ЗІМОВУЮ КАЗКУ” (Паводле верша М. Багдановіча «Зімой»). Страница. 1. Новы раздзел падручніка “Прыроды вечная краса” адкрывае верш пра. зіму, аўтарам якога з’яўляецца М. Багдановіч (партрэт пісьменніка). Максім Багдановіч - адзін з любімых паэтаў беларусаў. I гэта. невыпадкова, бо творы мастака слова вызначаюцца высокай паэтычнай. культурай, у іх выяўлены дарагія і блізкія людзям думкі і пачуцці. Хочацца верыць, што Максім Багдановіч стане і вашым любімым паэтам. Жыццё, на жаль, не песціла паэта. Калі яму было няпоўных пяць.


Спіс твораў для дадатковага чытання па вучэбным прадмеце «Беларуская літаратура» ў 5—11 класах. План выхаваўчай работы з вучнямі ў час асенніх канікул 2020/2021 н.г. План выхаваўчай работы і правядзення благачыннай акцыі “Нашы дзеці” ў час зімовых канікул 2020/2021 н.г. Раённы рэсурсны цэнтр па беларускай мове і літаратуры.


Верш “Зімой”. Урок беларускай літаратуры ў 5 класе (урок-адкрыццё). Ірына СЯЛЕЦКАЯ, настаўнік беларускай мовы і літаратуры Паселіцкай сярэдняй школы Хойніцкага райна, Гомельская вобласць. Мэты: пазнаёміць пяцікласнікаў з некаторымі звесткамі з біяграфіі паэта, адкрыць асобу таленавітага паэта М. Багдановіча . Я спадзяюся, што будзе разам з вамі геній беларускай літаратуры М. Багдановіч. Дык падорым жа агонь сваіх сардэчак чалавеку з вялікім сэрцам – М. Багдановічу. Прымацуйце папяровыя сардэчкі да таго дзеяслова, які вам больш даспадобы з вызначаных мэт нашага ўрока.


Не лёгка прабіваўся М. Багдановіч на старонкі беларускага друку. Напачатку адзін Я. Купала глыбокім інтуітыўным чуццём адчуў у асобе маладога. М. Багдановіча сапраўднага паэта і выратаваў шэраг яго вершаў, спісаных у архіў. З цягам часу палымяным абаронцам М. Багдановіча стаў Сяргей Палуян, якому фактычна прысвечаны “Вянок”… . Максім Багдановіч “Вялікі грамадзянін і патрыёт, ён усё сваё кароткае жыццё аддаў служэнню народу. Чалавек шырокай адукацыі, энцыклапедыст у самым поў-ным сэнсе слова, М.Багдановіч ад самых пачаткаў сваёй творчасці быў у абсягу пера-давых агульначалавечых ідэй, у якіх ён знаходзіў месца беларускай нацыянальнай думцы.” Кузьма Чорны. 5 слайд. Описание слайда


Инфоурок › Литература ›Презентации›Урок па творчасці Максіма Багдановіча. Урок па творчасці Максіма Багдановіча. Скачать материал. библиотека материалов. АДКАЗЫ Адам Ягоравіч Багдановіч; з Максімам Горкім. 2. «Музыка»; у газеце «Наша ніва». 3. Змітрок Бядуля. 4. Настаўніцай. 5. Ганна Какуева. 6. У 1913 годзе; «Вянок». 7. З санета «Паміж пяскоў Егіпецкай зямлі…». 8. «Страцім-лебедзь». Найдите материал к любому уроку, указав свой предмет (категорию), класс, учебник и тему: Выберите категорию


Нацыянальныя і агульначалавечыя матывы ў паэзіі. (9 клас). Тэма ўрока ў 9 класе: Максім Багдановіч. Слова пра паэта. Нацыянальныя і агульначалавечыя матывы ў паэзіі. Мэта: пазнаёміць вучняў з жыццём і творчасцю М.Багдановіча – класіка беларускай літаратуры. Задачы . Перад вечным глаголам тваім. М.Багдановіч – гонар і боль нашай літаратуры. Жыццё яго было кароткім, як лістападаўскі дзень і хмурным, быццам позняя восень. Толькі 25 вёсен сустрэў М.Багдановіч і назаўсёды застаўся для нас маладым. 2. Актуалізацыя ведаў. Давайце прыгадаем, з якімі творамі вы знаёміліся ў папярэдніх класах. Зараз вашай увазе будзе прадстаўлены відэаролік. Пасля прагляду вы павінны будзеце назваць творы гэтага пісьменніка.


“Адкрыты ўрок”. “М. Багдановіч. “Зімой”.Эпітэт у мастацкім творы”. Педагагічная майстэрня з выкарыстаннем мультымедыйнай тэхналогіі Распрацавала. настаўніца беларускай мовы і. М. Багдановіч на працягу амаль што цэлага мінулага стагоддзя быў любімым паэтам беларусаў. Асабліва ім захапляліся дзеці і моладзь. І гэта невыпадкова, бо творы мастака слова вызначаюцца высокай паэтычнай культурай, у іх выяўлены дарагія і блізкія людзям думкі і пачуцці. Жыццё, на жаль, не песціла паэта.


Першы ўрок. Тэма: Максім Багдановіч. «Зімой» (1 гадзіна) [3]. 1. Вылучэнне мэт працы і яе перспектыў (вызначэнне пачуццяў паэта, перададзеных у вершы; падрыхтоўка да выканання дамашняга задання па гэтым і наступным уроку: выразнае чытанне дадзенага твора на памяць, адказы на пытанні да верша; падрыхтоўка вуснай замалёўкі пра зімовы вечар, у якой неабходна стварыць паэтычныя вобразы на падставе ўласных назіранняў). Чытанне настаўнікам верша з выразнымі лагічнымі націскамі на лексічных складніках вобразаў верша, з якімі далей будзе праводзіцца праца. Пры гэтым варта лагічна падкрэсліваць не ўсе вобразы верша, а толькі тыя, на характарыстыцы якіх.


Обобщающий урок по теме "Зима" по литературному чтению в 5 классе для обучающихся в коррекционной школе 8 вида является интегрированным уроком чтения и рисования. При проведении урока. Обобщающий урок по теме "Зима" по литературному чтению в 5 классе для обучающихся в коррекционной школе 8 вида является интегрированным уроком чтения и рисования. При проведении урока используется презентация, послушивание музыкальных произведений, работа с репродукциями картин. Предлагаемый на уроке материал соответствует возрасту учащихся, их способностям и жизненному опыту.


Мэта ўрока: пашырыць уяўленні вучняў аб загадкавай краіне паэзіі за кошт увядзення ў іх чытацкую свядомасць імя М. Багдановіча; дапоўніць агульнае ўражанне аб сродках мастацкай выразнасці ў вершах М. Багдановіча «Маёвая песня» і Р. Барадуліна «Матылёк»; развіваць навыкі выразнага чытання; выхоўваць мастацкі густ, творчую самастойнасць дзяцей. 3 вершамі М. Багдановіча вучні знаёміліся ў пачатковай школе, у 5-м і 6-м класах працягвалі назіраць за прыгажосцю і непаўторнасцю твораў пейзажнай лірыкі славутага беларускага пісьменніка. М. Багдановіч быў цесна звязаны з творчасцю народа, ён не толькі добра ведаў яе, але і выкарыстоўваў у сваёй паэзіі.


Водгук на верш Максима Багдановича "Зимой". Опубликовано Гость в Пт, 05/18/2012 - 23:12. У аснове верша ляжыць рэальны малюнак зимовага вечара. Радкі гэтага верша напоунены жыццём и силай. Аутар прысвяциу гэты верш прыгажосци зимовай прыроды. Сярэдняя: 4.40. 4.2250922509225. Максім Багдановіч. Усяго галасоў: 271. Сярэдняя: 4.23.


Максім Багдановіч "Раманс". Урок. Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8511 | Загрузак: 3334 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1). Максім Багдановіч "Слуцкія ткачыхі". Максім Багдановіч "Слуцкія ткачыхі". Паўтарэнне вывучанага за год у 8 класе. Мэта: - замацаваць веды вучняў па марфалогіі, фанетыцы, сінтаксісу, лексікалогіі, арфаграфіі; - развіваць самастойнасць вучняў; - выхоўваць павагу да людзей старэйшага пакалення, удзельнікаў і ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны. Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3289 | Загрузак: 802 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 30.03.2011 | Каментарыі (1). Марфеміка. Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 2795 | Загрузак: 1175 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1).


Водрук на верш Зімой М .Багдановіч. arsmen84 ждёт твоего решения. Ответь на вопрос и заработай баллы. водрук на верш Зімой М .Багдановіч. Сделать анализ стихотворений ф.и. Тютчева "С поляны коршун поднялся" и "Фонтан" План анализа стихотворения: 1) об авторе. 2) история создания стихотво … рения (причина) 3) тема (о чём?) 4) основная мысль 5) средства выразительности и их роль 6) моё отношение к стихотворению (это я наверное сам напишу) Помогите пожалуйста времени очень мало!!! твір що потрібно людині для щастя за повістю оноре де бальзак гобсек. Рождественская ночь", ответить на проблемный вопрос: " Как в рассказе раскрываются понятия милосердие, сострадание, доб.


М.Багдановіч адным з першых літаратараў паспрабаваў у мастацкай форме асэнсаваць лёс беларускага народа. У шэрагу вершаў паэт апяваў велічнае мінулае Беларусі, захапляўся неацэннымі культурнымі і духоўнымі здабыткамі беларускага народа. У вершы “Летапісец” М.Багдановіч перадаў унутраны свет старажытнага кніжніка, які фіксаваў для нашчадкаў важнейшыя падзеі мінулага, распавядаў пра розныя аспекты жыцця грамадства. Узрушаны маналог Летапісца дасягае месіянскага пафасу: 2.


Максим Богданович - Зимой / Максім Багдановіч - Зімой. Мая краіна Беларусь. Рет қаралды 9 М.3 жыл бұрын. Рет қаралды 1498 ай бұрын. Читаю стихотворение Максима Богдановича "Зимой". 0:54. Максім Багдановіч.


Урокі літаратуры. Урок - конкурс «У паэтычным садзе Максіма Багдановіча» ў 10-ым класе. Заключныя заняткі. Мэта: праверыць i абагульніць веды вучняў па біяграфіі i творчай спадчыне Максіма Багдановіча, пазнаёміць з некаторымі новымі для вучняў аспектамі яго творчасці. Удасканальваць уменне выразна чытаць уголас мастацкія творы паэта i беларускіх пісьменнікаў. На прыкладзе асобы Максіма Багдановіча, на яго вершах выхоўваць у вучняў пачуццё прыгожага, любоў да радзімы; зацікавіць ix творчасцю песняра. Як назваў пісьменнік свае ўспаміны пра Багдановіча? (Змітрок Бядуля; «Страцім-лебедзь».) 5. У якіх гарадах жыў М.Багдановіч? (У Мінску, Гродне, Ніжнім Ноўгарадзе, Яраслаўлі, Ялце.) 6. Як называецца апошні верш паэта?


Урок развития речи в 5 классе. "Волшебница-зима". Цели: знакомство с описанием как с типом речи, развитие навыков устной и письменной речи; активизация лексики по теме "Зима", развитие умения всматриваться в окружающую природу; воспитание любви, бережного отношения к природе, помочь осознать красоту и хрупкость красоты. Оборудование: иллюстрации с изображением зимнего пейзажа; музыкальная иллюстрация Г.Свиридова к повести А.С.Пушкина.


Багдановіч — паэт-інтэлігент, дзіця горада, ён шчыльней далучаны да рускай і еўрапейскай паэзіі XIX—пачатку ХХ стагоддзя. Гэта адзначае і Т.Вабішчэвіч: “М. Багдановіч быў прызнаны і запатрабаваны масавым сучаснікам найперш у іпастасі "песняра"–адраджэнца, змагара за нацыянальнае і сацыяльнае вызваленне народа. Як азначае Т.Мацюхіна: “у вершы “Зімой” М.Багдановіч стварае цэлую гаму адчуванняў пры сузіранні змен у зімовым пейзажы–ад ціхай, мякка-пяшчотнай замілаванасці белымі бярозамі да разняволенай гарэзлівасці ў апісанні “раздолля сінеючых снягоў” [9, с.32-33].

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сибирская мышка маша бабко торрент

трансформатор тп 202 1 схема

шпаргалка ртп 2021 с ответами