стаття складання тестів на уроках світової літератури
Тестова форма стала досить актуальною і значимою в навчанні. Тести сприяють рішенню учбових завдань по оволодінню програмними знаннями, уміннями і навичками. Використання на уроці тестів вимагають від учителя переходу від звичної ролі наставника і контролера до позиції спостережливого помічника.
Головна » Статті » Методичні рекомендації. Тестові технології на уроках світової літератури. 1. 2. 3. 4. 5. Категорія: Методичні рекомендації | Додав: admin (18.01.2014).
б) самостійне читання статті підручника; в) прослуховування аудіозапису поетичного твору; г) бесіда на морально-етичну тему. 27. Ігрові форми на уроках світової літератури. 28. Типологія уроків світової літератури. Особливості підходів до класифікації. Наведіть приклади використання тестів на уроках світової літератури в 5 класі при вивченні твору М. Твена ”Пригоди Тома Сойєра“. 29. Назвіть сучасні педагогічні методи та форми викладання світової літератури. Презентуйте досвід вчителів України у впровадженні педагогічних інновацій навчання світової літератури.
Тестові технології на уроках зарубіжної літератури та російської мови. Робота містить обґрунтування необхідності ширшого використання тестових технологій навчання взагалі і особливо на уроках світової літератури та російської мови. Подаються поради не лише щодо використання, але і створення власних тестових матеріалів. Наведені приклади тестових завдань для перевірки знань учнів 5 класу із світової літератури за Програмою 2012р. на уроках тематичних оцінювань знань, створені автором роботи у цьому навчальному році(Додаток 1), та з російської мови у 6 класі(Додаток 2).
Яка форма тестів з літератури рекомендована для тематичної контрольної роботи? Із тестів комбінованого типу виокремлюється контрольна робота у вигляді різнорівневих тестових завдань. Такі завдання можуть бути 3(4)-ступеневі, що відповідає рівням навчальної компетенції учня: І - початковий рівень. Учень демонструє елементарні фактичні знання і здатний відтворювати окремі фрагменти художнього твору. ІІ - середній рівень. Учень в цілому володіє фактичним матеріалом, елементами аналізу твору, здатний відтворити навчальний матеріал.
До вашої уваги освітні онлайн тести для вчителів з зарубіжної літератури з бібліотеки онлайн тестів освітнього проекту «На Урок». Онлайн-тести з зарубіжної літератури. Пошук. очистити. Знайти. Класи. Усі класи 1 клас 2 клас 3 клас 4 клас 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас 9 клас 10 клас 11 клас. Предмет.
Логіка складання тестів традиційно передбачає наступний баланс відповідей: правильна, схожа на правильну, неправильна. Інколи до них додають недоречну, безглузду, якщо міра провокаційності таких варіантів не переходить межі розумного. Електронні підручники містять багато корисної інформації до уроку світової літератури: статті енциклопедичного характеру про епоху, традиції, культуру; віртуальні каталоги картин та ілюстрацій до художнього твору; варіанти перекладів поетичного твору; фотоматеріали; відеофрагменти екранізацій художнього твору; аудіозаписи до теми тощо.
На своїх уроках я використовую різноманітні тестові завдання під час проведення поточного й тематичного оцінювання, широко практикую тестування не тільки як контрольну форму перевірки знань, умінь і навичок школярів, але і як продуктивний навчальний прийом, намагаюсь відпрацьовувати у школярів навички виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності. На виконання завдань у тестовій формі для поточного контролю я виділяю 10-15 хвилин уроку. Не варто робити завдання занадто складними. Я використовую завдання з вибором однієї правильної відповіді (з чотирма варіантами відповід.
На уроках світової літератури учні пізнають культуру, побут, традиції інших народів, знайомляться із загальнолюдськими цінностями, що сприяє вихованню дітей в контексті «діалогу культур» і розвитку полікультурної компетенції. Для вчителя постає проблема орієнтації в сучасних багаточисельних культурологічних моделях (серед найпоширеніших назвемо антропоцентристську, аксіологічну, структурну, ігрову, семіотичну).
Стаття на урок Зарубіжна література скачати. − підтверджує доцільність використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури; − дає змогу оцінити переваги та недоліки уроків з використанням ІКТ; − розкриває нові можливості використання сучасних технологій вчителями-словесниками. 8 . Складання плану характеристики Максима Яценка за опорною схемою у зошитах (слайд 7). Домашнє завдання (слайд 8). Для всіх учнів на вибір.
Посібник-хрестоматія відповідає змісту підручника із зарубіжної літератури для 9 класу О. М. Ніколенко - вміщено програмні художні твори (повністю й у фрагментах), а також дидактичні матеріали до них, що сприяють формуванню ключових і предметних компетентностей - Ключові та предметні компетентності в курсі зарубіжної літератури.
Формування життєвих компетенцій учнів на уроках зарубіжної літератури. Автор: заступник директора з виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Хайруліна Олеся Сергіївна. Перед школою сьогодні стоїть серйозна задача виховати особистість, здатну до самоосвіти, розвитку, якій властиві якості громадянина, гідного члена правового суспільства. Тому важливим і актуальним у роботі навчальних закладів, кожного учителя України є формування життєвих компетентностей учнів. Основна мета школи № 109 – виховати особистість, яка володіє сукупністю компетентностей комунікативною, інформативною, пізнавально.
досягнень учнів із світової літератури. 13. Специфіка занять розвитку мовлення в курсі «Світова література». 14. · складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника); · підготовка проекту (з можливим використанням мультимедійних технологій) –. індивідуального чи колективного – з метою представлення життєвого і творчого. шляху, естетичних уподобань письменника тощо . Декламації, мелодекламації та художньому виконанню на уроках світової лі-тератури приділяється багато уваги. Завдання вчителя – допомогти відчути велику силу слова, що впливатиме на почуття, думки, волю, характер й здатність отримувати морально-естетичне задоволення від художнього твору.
Формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей учнів на уроках світової літератури. На сучасному етапі реформування літературної освіти школярів важливо мати таку особистість, яка здатна легко добувати, переробляти інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку, вести діалог на принципах толерантності та гуманізму. Відомий учитель світової літератури О. Первак з Хмельниччини свого часу стверджував, що «навчити писати всіх яскраві твори неможливо, бо не у кожного є до цього природжений хист. І все ж «лірики» повинні отримати навички логічного мислення, а «математики» мати уявлення про особливості образного сприйняття світу».
Проблема удосконалення уроку світової літератури дискутується стільки ж, скільки існує ця дисципліна. Урок літератури – це урок образного сприйняття світу. Він змушує працювати уяву, фантазію, розвиває розумові, пізнавальні, творчі здібності, формує особистість кваліфікованого читача. Таким чином, головним своїм завданням вбачаю формування уважного читача з добре розвинутими творчими, розумовими, пізнавальними здібностями, який у процесі роботи над твором, максимально наближаючись до авторського задуму, готовий до критичної, виваженої оцінки.
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. ВСТУП. Сьогодення з його динамічними змінами в усіх сферах людської діяльності зумовлює зростаючу потребу суспільства у формуванні творчої особистості з високим рівнем інтелектуального розвитку, творчих можливостей, здатної до створення та засвоєння інновацій у будь-якій галузі. Надзвичайну роль у формуванні такої особистості відіграють уроки літератури. Психологи стверджують, що людина здатна до творчості у всіх вікових періодах свого життя і в усіх галузях діяльності. Виховати в учня роз.
Головна » Статті » Методичний порадник » Тестові технології на уроках СЛ. У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-15. Сторінки: 1 2 ». Тим, хто детальніше цікавиться проведенням тематичного оцінювання знань та умінь учнів із світової літератури за методикою особистісно зорієнтованого навчання, хто бажає урізноманітнити форми і методи роботи, пропоную методичку з цього питання. Звичайно, сьогодні дещо змінилася функція уроків тематичного оцінювання, але цю методику можна використовувати не тільки на уроках контролю, а й на звичайних уроках.
Особистісно-орієнтоване викладання світової літератури, як важливий фактор виховання самостійності учнів, активізації пізнавальної діяльності, формування активної життєвої позиції. Основні труднощі у застосуванні методу на уроках в загальноосвітній школі. На уроках зарубіжної літератури намагаюся знайти матеріал, який би свідчив про зв'язки письменника з Україною і відповідно складаю запитання: 1. Назвіть факти з життя А.Ахматової пов'язані з Україною? 2. Куди ведуть корені роду Достоєвських? . Практикую складання тестів як за творчістю одного письменника, так і декількох, об’єднаних однією темою в творах. Широко використовую міжпредметні зв’язки.
на уроках зарубіжної літератури. Сьогодення вимагає від сучасної людини бути усебічно розвиненою, творчо мислити, приймати креативні, оригінальні рішення. Тому одним із головних завдань навчально-виховного процесу школи є створення належних умов для виявлення нахилів та максимального розвитку здібностей учня. Урок літератури – це своєрідний спортзал, в якому тренуються серце і душа. Основною одиницею спілкування на уроці є діалог, який повинен бути продуктивним, відвертим. Види навчальної діяльності на уроці зарубіжної літератури . складання таблиці «Шлях до самовдосконалення» на основі власного життєвого досвіду (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»); складання віршів, підготовка ілюстрацій
Коментарі
Дописати коментар